Bildregn från igår





Det fick bli vita shortsen istället för klänningen som kändes alldeles för somrig



Fjäderörhänge från H&M.
Såldes i 2 pack?? skulle kännas helt fel att ha i båda öronen!
Hmmms.. nu fick jag en idé.
Kanske går att sätta ihop dom till ett :D



Första gången som jag lätt som en plätt lyckades med mina lösögonfransar!



Väl hemma hos Sofia och Matte så stal 9v gamla Stella all uppmärksamhet,
undrar hur många naaaaw som uttrycktes :p



Sofia hade lyckats spara en tårtbit till mig ♥
tur för na



Födelsebarnet Sofia blev lite på pickalurven
och såg full i *pip* ut :)



En till Sofia!
Hon hade en canon g12 som jag blev lite sugen på :p
kanske vore något att inhandla?



Kvällen var AWESOME



Mitt huvud är typ lika stort som en ärta här haha
Hur som det är kärlek iallafall ♥



Innan
bäska droppar haha



varför låtsas jag älska dom??
vidrigt är väl bara förnamnet..



Såklart så delade jag, generös som jag är med mig till alla som ville hähä

Har massa fler kort, men det får jag ta en annan dag.
Nu ska jag träffa Rebecka och ta en fika!! wiii




Kommentarer
Postat av: tis

har sätt alldeles förmånga tjejer i snygga vita jeans och shorts. önskar att man kunde haft en kropp som det fungerade med verkligen! :)

tycker det är as fint, använd dem flitigt :)

2011-05-01 @ 17:53:15
URL: http://patriciabjorklund.blogg.se/
Postat av: alexandra anikki kemppainen

hej allt bra med dig? Har du haft en bra valborg/helg :)

2011-05-01 @ 19:19:22
URL: http://anikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0