byter glatt ut rosét mot döskallar ikväll



Istället för alkohol så frossar jag godis ikväll! :)
LÖrdagsgodis kan man dessutom äta utan någe som helst dåligt samvete.
Var längesen vi bara låg i soffan och myste tillsammans, jag och min kärlek.
Så ikväll ska vi göra just det!
Fira att han är klar med utbildningen med massa gott gott :D
Såklart så tycker jag att jag har den allra bästa godissmaken



Håller ni inte med?
Är inte skyldig till allt i skålen (Daniel får ta på sig skulden för bla. dumlen).
Hur som så ska det vara rosa, lakrits, surt, salt och lite choklad mmm..
Ett supertips är att sätta ihop svarta och röda godisar
tex. döskallar och blanda i en tugga!

Kommentarer
Postat av: CJ

Yum!

2011-05-23 @ 11:55:44
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0