high fashion in my diskho



Oj oj vad färgglatt det är nuförtín!
Ingen kan väl säga emot det färggranna modet som blomstrar nu?
WRONG jag kan! Asså inte på det viset, noooOOoo fult.
Tycker att de flesta kombinationerna är grymma.
Det är vackert med färger! Även blandat såsom folk gör nu.
Hej vilt, gult, rosa, blått osv, allt i samma outfit.

Men det passar inte mig?!! Whyyy?
För att jag är superduperblek änsålänge?
Rött går inte, nej nej, det är kört.
Kommer heller aldrig att blanda rosa och orange.
(man ska aldrig säga aldrig, kommer kanske få äta upp det?)
Nu menar jag inte att klanka ner på er färgklickar som gört.
Det är bara jag som kräver lite övertalning.
Lagom när modet är sådär smått uttjatat så hakar jag sannerligen på,
det gör jag för det mesta.

Bättre sent än aldrig är kanske mitt motto :D

Men jag smakar på modet lite lagom fegt med färgklickar
av nagellack, väskor, örhängen eller nå annat smått.

Jag börjar så. Man ska det i sin takt :)
Men jag är bra sugen på en outfit med gult och rosa....
Kanske till midsommar??
Fast genast så vandrar mina tankar till en klassisk vit sommarklänning
och blommor i håret! åhhh vad jag längtar till midsommar.

Nu ska jag dock skryta med lite high fashion



Vågat va? Blandar färger hej vilt.



Gult nagellack kändes så somrigt
när jag köpte det för ett bra tag sen.
Jag försöker och försöker men varje gång jag tittar på det så saknar jag mitt godisrosa lack.
Inte cerise utan sådär mysrosa, det är mer jag.
Tycker nog tom. att det här gula är ganska fult nu när jag tänker efter.
Det får duga ikväll. Byter imorgon. Har iallafall vågat prova nu,
men nog får vara nog.

Kommentarer
Postat av: MYMiC

ooh vart har du köpt nagellacket? :D

2011-05-17 @ 21:27:51
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: simone

Vilka snygga naglar! :D

2011-05-20 @ 12:36:22
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0