LIDL



Idag fick jag verkligen anstränga mig för att inte ställa in dagens motion.

Tanken var att jag och syster skulle promenera från början,
men mina fötter värkte pga. för många timmar i dåliga skor på jobbet
(ja jag ska köpa nya!!)
Hur som en promenad var mindre än inte ett dugg lockande.
Jag föreslog en cykeltur.
Bra idé kan man tänka, jojo då ska jag berätta en sak.
Idag blåste det typ storm här i Örebro kul kul.
Men vi valde att se det positiva i det hela,
kämpa fick vi minst sagt göra ;p

Hur som så svängde vi in på Lidl på hemvägen,

nyfiken som jag är, så var jag tvungen att besöka denna kedja som tidigare skrämt slag på mig
(för ett par år sedan läste man i tidningen att någon hittat mask i Lidl´s choklad).
Men nu när man kommit upp i åren och inte längre bara pratar om hästar och dylikt
så har man fått höra talas om Lidl i x antal diskussioner.
-Oj vilket uppsving dom gjort!
-Samma märken som vi handlar annars fast billigare.. jadda jadda jadda.
Det sistnämnda trodde jag inte ett dugg på!!
Upp till bevis tänkte och stega bryskt in i butiken.



Hör å häpna jag shoppade kungsörnen Spaghetti, Guldfågeln kycklingfiléer,
riktig Coca Cola och Fanta :)

Uj uj uj min Lidl oskuld är tagen, den dagen trodde jag aldrig skulle komma.

Men precis som alla så har denna butiken sina minst sagt
UPS AND DOWNS



Det här är väl ändå ett BIG no nooOOo, hell NO!!

Dessuttom så är Lidl långt ifrån komplett,
man kan ju fetglömma att kunna shoppa allt man behöver ha där,
allt under samma tak tanken finns absolut inte.
Vissa små guldkorn finns till superpris, men thats it.
IMORGON BLIR DET ICA MAXI ;D

Kommentarer
Postat av: Smäm

Svar: vet ej, kolla med google :)

2011-05-25 @ 14:02:22
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0