lindex det duger inte



Jag går alltid förbi Lindex när jag knallar till jobbet.
Fönstershopping snabbt som ögat blir det precis var dag!
Häromdagen hade jag siktat in mig på en blommig långklänning med spets..
Oj så fin tänkte jag, den måste såklart provas.
Sagt och gjort.
Av med alla kläder och på med fin fina klänningen.
WTF?? Den är ju vadlång eller eh knappt ens det.
Den slutar där man är som tjockast på vaden.
Minst sagt osmickrande.

Kändes lite typiskt att det skulle vara en ohipp längd på klänningen just i den affären.
Trots att jag tycker att Lindex på senare tid fått in en massa tjusigt,
hela kedjan har väl ändå gjort ett lyft trots den här missen haha
så tummen upp för Lindex i slutändan.



Jag gillar deras små texter över knopparna.
fel storlek, hämta ny & passar inte alls mfl.
gölligt!




Hittade den här söta toppen.
Den var välla lagom tjusig men inte mer än så,
så den fick inte följa med hem
.
Tror absolut att den hamnar hos någon som älskar den
mer än vad jag skulle gjort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0