Lurar den röda prislappen mig?


På vero moda i marieberg har dom minst sagt REA.
1 plagg 50kr
2 plagg 90kr
3 plagg 120kr



Så varför inte köpa 3 plagg?

Billigare kan det väl knappast bli? :)
Kunde likaväl ha slutat med att jag köpte hur många plagg som helst.
Men efter alldeles för många impulsköp bara för att det var så billigt
så har iallafall jag insett att dom sällan blir använda,
utan hänger i garderoben i ett par månader innan de åker ut för att ge plats åt nya plagg.
Så nu brukar jag försöka tänka till en extra gång, hade jag köpt det till orginalpris?
Kommer jag verkligen använda detta? Lurar den röda prislappen mig, köp mig köp mig?
Många gånger slutar det med att jag faktiskt hänger tillbaka det där jag hittade det.
Men 3 basplagg borde jag väl få använding för?
Jorå den ena tröjan är på dagen till ära :)



Sen kan jag inte låta bli att reflektera över varför det var sååå billigt?
Krymper dom till size bäbiskläder efter en tvätt?
Faller de isär om det blåser ute?
Såklart inte men ibland kommer neggot i oss fram och ska söka efter en anledning.
För bra "för att vara sant tanken" kryper upp till ytan.
Hur som så kostade dom inte mer än en bio så wtf :D

Kommentarer
Postat av: EMMAS

sv: haha ja jag håller med dig :D

2011-05-27 @ 14:38:03
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

HÄRLIGT! kika in ikväll och kolla efter vinnaren! :D

2011-05-27 @ 15:49:10
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

najs ^^

2011-05-28 @ 15:49:22
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0