när katten är borta...



..så dansar råttorna på bordet!

Det enda som är positivt med att karln är på utbildning,
är att jag kan rota fritt i hans garderob c",)

(snacka om att avslöja mig själv hihi)
Igårkväll när jag precis hade badat och krypit upp i soffan
så plinga det till i min lur.
Just ja! Hade ju lovat en vän att vi skulle ta en glas.
Oj vad skönt jag satt i soffan.
Men eftersom min vän inte bor i Örebro längre
så får man passa på att ses när tillfälle ges!

Sagt och gjort ett glas blev det :)
Tjipp tjopp fort på med kläder och en gnutta smink



Snodde en tischa ur den klädkammaren som inte är min :p

Den var supermys!
Tack för lånet min kärlek ♥



Det blev Olearys :)
Då får man glufsa popcorn till vinet *YUMMIE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0