orkidé diskmedel



Idag svängde jag förbi ICA för lite MÅSTEN.
Måste erkänna att ibland (nästan aldrig) är det mindre roligt än vanligt att shoppa.
Jag älskar att strosa runt, runt, runt i mataffären.
Men idag var shoppinglistan pisstrist och jag var hungrig som en varg
och ville mest bara hem och laga mat.
Men hemma fanns det disk i diskhon men inget diskmedel.
På toarullen fanns det inte mer papper än vad som räcker till ett kissbesök.
Ett snabbstopp på Ica var tvunget om jag inte ville torka mig med servetter
och låta diskberget väx sig gigantiskt.

Toapapper och diskmedel är väl inte det roligaste att inhandla?
Men lite kul var det allt ändå!
Hittade ett trevligt lila diskmedel från SKONA som doftar orkidé.
Oj så trevligt måste jag säga nu efter att ha diskat :D





btw. min orkidé är fortfarande hur fin som helst :)
(den har nu levt hos oss i 2 månader!!)
Jag vattnar den underifrån 1 gång i veckan med vatten som fått stå ett tag.
Rena dunderkuren verkar den tycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0