slingat?! Pyttsan!!



För ett tag sedan beställde jag nytt hår, slingat skulle det bli den här gången!
Som jag tidigare tjatat om så är jag skapligt trött på mitt guldblonda svall :(
Igår anlände paketet och jag var ivrig som få :)
Var ute efter lite skiftningar i håret så jag beställde färgen P24/60
dvs "blonda" (som enligt hårfärgsförpackningar är vad jag kallar ljusbrunt)
och ljusblonda slingor. Trodde jag var smart!
Min tanke var att jag då bara kunde slänga i några lite mörkare slingor
i min kalufs så skulle det hela bli prima ballerina.
MÄH TJI FICK JAG!
Håret såg exakt ut som den färgen jag haft tidigare nr 613.
Behöver ju iofs inte trixa med mitt hår nu, men jag var ju ute efter förändring.
TRIST.
Men imorgon tänkte jag traska iväg och fråga en tjej som jobbar på Åhléns
(som även är frisör) om hon har nå tips?
Vågar jag färga löshåret lite mörkare eller inte?
Blir det då samma resultat som på mitt hår??
hmpf.








Snälla säg att det inte är jag som fått taskig syn?!!
Visst är det inga slingor i det här håret va va va??

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja det är ruskigt gott :)

2011-05-26 @ 23:03:35
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0