älskade underbara reklamer



Det finns en hel del människor som ägnar sig åt att sucka när det blir reklam på TV.
Inte jag inte, fröken positiv kan vi kalla mig.
Jag gillar reklamer och min blåsa gillar reklamer ännu mer.
Däremot är det nog bara jag som tycker det är trist att missa en bra reklam,
just pga av att blåsan inte palla trycket längre
(blåsan, trycket vilket snille jag var där va!! hahahaha)
Nåväl. För jag tycker verkligen påriktigt att många reklamer är bra,
på fler än ett "jag slapp kissa ner mig sätt".
En av anledningarna är såklart att de göder min shoppinglusta,
det tipsas ständigt om massa nya "något du inte visste att du inte kunde leva utan pryl"
inte bara det, många lockar till fantastiska skratt, vilka förlänger livet.
Vi får heller inte glömma att reklamerna titt som tätt påminner om sändingstid av diverse serier.
Dessutom så finns det sorgliga men ändå fina berörande reklamer.
Ni minns väl hon som knatade runt stan med ett enormt hjärta?
Hunden som far upp i en rymdfarkost?
Mjölkpaketet som framkallade snyftningar deluxe?
När den stora hunden skyddar den lille mot regnet?
Åhh naaaaw

Så sucka på ni, jag glädjer mig åt reklamerna
i nöd och lust,
på gott och ont,
in sickness and in health.
Det är inte dom det är fel på, det är er, era neggon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0