klaffbord



Har länge letat febrilt efter ett klaffbord till vårt kök.
Helst ett lite smånött, gammalt och naturvitt sådant.
Gärna ett fynd från blocket med några år på nacken.
Men mitt tålamod börjar tyvärr ta slut.
Hittade ett perfekt exemplar för några hundra som dock var grönt,
men hade såklart gått att åtgärda med lite vit färg.
Men den affären blev aldrig av då det kom annat ivägen på dagen D.
Nåväl, nu tror jag minsann att jag lyckats hitta ett helt okey exemplar!




1299:-

På fredag ska vi ta reda på om det är lika tjusigt även irl,
isåfall får det följa med hem då!

Kommentarer
Postat av: Anna

Såå snyggt klaffbord. Ett sånt vill jag ha! Var hittade du det? Mvh Anna

Svar: Har för mig att det där var från Jysk. Tyckte tyvärr att det var lite rangligt när jag var och kikade på det så blev inget köp. Men annars finns liknande på IKEA har jag sett. Tips tips ✌️
Louise

2015-02-14 @ 12:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0