på önskelistan



Blocket i all sin glans, tanken med att ha en möbel med historia lockar.
Som jag sagt tidigare så har jag ingenting alls emot äldre möbler.
Länge har jag velat ha en apotekardisk.
Förvaring kan man aldrig få för mycket av eller hur?
Har däremot inte haft någon given plats för en sådan.
Men nu har jag funderat på att möblera om lite här hemma.
Linneskåpet som jag hade planerat att ha i klädrummet
ska istället få flytta in i sovrummet för att byta ut den nuvarande byrån.
Skåpet är så fint och passar perfekt till alla sängkläder och dylikt.
Linneskåpet har provisoriskt fått en plats i vardagsrummet
som sedan kommer lämna plats för...





denna!
1399:-

Har som ni kanske räknat ut det allra mesta av möblemanget här hemma i vitt.
Men efter mycket om och men så har jag insett att det kan vara tjusigt att få in
en annan färg också för att bryta av litegrann.
Just brunt kan kännas lite murrigt och mysigt, hemtrevligt till och med.
Men innan denna goingen får flytta hem hit så måste jag ta tag
soffan och mattan som stör mig mer än något annat.
Fast så småningom så är den här välkommen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0