bye bye miss GULdblond



Jag har lääääänge vart trött på mitt guldblonda hår.
Honungsblont låter bättre, men sanningen är mer guldblond.
Det är inte första gången jag gnäller om min hårfärg här i bloggen.
Men hör och häpna! Nu är förändringen på g
:)
Wohooo med hjälp av min goda vän Rebecka så har jag
fått tummen ur röven och välbehövlig kommande assistans!
(Tack du fina fina vän)

Min rädsla har bottnat i att hitta en bra färg på löshåret som
ska matcha min nya...

Först blir det att färga skalpen min platinablond
med hjälp av denna färg



MOOD white reflection
(finns på ICA för en billig penning)

På rapunzelofsweden.se finns ett platinablont löshår
i färgen #60



fast nu var jag inte ute efter en platinablond kalufs
(vad enkelt det hade vart... suck)
men jag vill komma ifrån hej BLONDIE
;p
lösningen blir slingor i någon varm mörkblond ton!!
Hoppas hoppas hoppas detta går vägen nu.
Förhoppningen är att fixa det nu på torsdag kväll
*lycklig*


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ska kolla på hårfärger till slingorna idag:) Hör av mig till Dig ikväll med förslag, tänkte vi nog måste köra slingor i hätta för att få naturligt och inte randigt, plus att det bli bäst resultat då jag är mer haj på det...:) Men vi skippar överhåret, don't worry-jag har en teknik för det:)

2011-10-04 @ 12:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0