tjejigt värre



Imorgon ska jag bara jobba några timmar mitt på dagen,
sen kastar jag in handduken och tar helg!
Å vilken helg det ska bli.
Morgondagens planer är lördagsgodis, singstar och vin
med underbara flickor!
Längtar redan nu och vill bara hoppa fram ett dygn
:)
Att få måla naglarna och piffa till sig
tycker jag (tjejig som jag är) är riktigt roligt!
På mitt jobb så ska håret vara uppsatt, naglarna omålade
och smyckena får inte heller användas.
Jag älskar mitt jobb, så menar inte att låta bitter.
Men just att få känna sig fin och lite piffad
är något jag kan sakna.
I tvättkorgen är det allt som oftast
procentuellt rätt mycket jobbkläder

och mina privata kläder dammar i klädkammaren.
Sad but true.
Men imorgon så hoppar jag ur förkläde och skjorta
och svidar om till strumpbyxor, klackar,
röda naglar och någon piffig outfit!
Håret tänker jag locka och ha utsläpp
t bara för att jag kan

:)

Kommentarer
Postat av: deniseholmsten

du kommer bli dö snygg med upp piffningen ! Ha en super bra dag! massa kramar till dig puss!

2011-10-16 @ 16:03:39
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0