en dagens tack

vitt vin och fruktsoda kallas för dagens, igår fick jag dessutom jordgubbar i vinet :) var på parmiddag på Indigo, tabla mixta valdes i vanlig ordning utan att ens öppna menyn *smaskens* Jag har sagt det förut och säger det igen, lätt bästa restaurangen i stan!! Tyvärr så blev det inga bloggbara bilder på maten.. Men nästa gång lovar jag ;) Hur som så blev det en lugn kväll som avslutades framför tvn i soffan där jag tvärsomna runt 23 tiden. Mumlade om sovmorgon deluxe när jag hasa till sängen.. Det gick ju sådär, kl hann knappt slå 8. Ovärt!! Men idag är det lördag och kräftskiva. :) en liten förkylning dök upp under natten, bara sådär ?! Men jag är glad ändå!!

Kommentarer
Postat av: Ida - Isabellas mamma

Svar: När de ser riktigt risiga ut knipsar jag bort dem, hur mycket beror på hur själva stjälken ser ut - ser den också risig ut, då tar jag bort en hel del :) Hoppas det går bra med dina rosor :)

2011-09-03 @ 13:07:08
URL: http://dagarmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0