för bara en vecka sedan..

satt vi på balkongen med den här utsikten över S't Julians, Malta. Tiden går så fort, dags att packa ner sommarkläderna för att lämna plats åt hösten. Mysiga koftor och långbyxor. Men det känns bra! Jag känner mig klar med sommaren för den här gången. Btw. Nästa sommar tänker jag avnjuta i sverige!! Den ni?! Hihi får se om jag håller kvar vid den tanken, men blir det fint väder så blir det västkusten!! Wihoo :) Nog om det! Nu är det höst och sen är det vinter och därmed jul *längtar*

Kommentarer
Postat av: Ida - Isabellas mamma

Svar: De vill ha mycket sol, vattna ofta och spraya gärna med vatten emellanåt så de är fuktiga. Se till att jorden inte torkar ut, håll den fuktig :)

2011-09-01 @ 19:15:38
URL: http://dagarmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0