Lättlurad?



Jag är som jag tidigare har nämnt, en riktig succer för reklamer
och går alltsom oftast på det allra mesta.
En riktig favorit konsument med andra ord
Som igår fladdra det snabbt förbi några bilder på mat
i någon slags matmaskin varpå:
Jag: Åh, smaskens! Såg du? en sån måste vi skaffa!!
Daniel (som per automatik stänger av alla sinnen vid reklam): Vad var det?
Louise: Jag vet inte, men någon matmaskin av något slag.
Daniel: Som gör vadå menar du?
Louise: Vet inte men pommes fritesen och allt såg gott ut..
Daniel: För det gör ju inte maten du lagar i stekpannan menar du?

Med andra ord är det helt otroligt att jag inte är en tv shop addict

Hur som så skulle jag nu senast ge mig på ett tandblekar kit



Detta damp ner i brevlådan idag ifrån White One,
kittet innehöll en tandkarta, munspray med blekeffekt?!
Och en gel som ska penslas på tänderna 2 ggr om dagen i 14 dagar.
349kr och vem vet det kanske faktiskt fungerar?
Inte för att jag har helt spikraka colgate reklam gaddar
men two wrongs don´t make one right haha
så man kan väl iallafall hoppas på vita gaddar
;p


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha :) Den heter Loreal sublime mousse! http://www.bubblebox.se/bilder/artiklar/lore_10.jpg

Klickar du på länken så fåru en bild på förpackningen :)

2011-10-01 @ 13:53:42
URL: http://egolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0