what a beautiful morning



Tanken var en lång sovmorgon men någon trädgårdsnisse skulle prompt
blåsa löv och föra ett herrans liv här utanför imorse, typiskt!
Fast jag är inte ett dugg bitter för det, ärligt
:)
Bestämde mig för att äntligen ta tag i det felskickade paketet
(det var adresserat i mitt namn på min gamla gatuadress?)
Hur otroligt är det inte egentligen att någon med samma namn
som jag bor på samma gata som jag bodde på förut?
Jag menar Louise är väl ändå inte lika vanligt som typ Anna,
dessutom har personen ifråga samma efternamn.
Hur som så är paketet lagt på lådan nu.

Påväg hem svängde jag förbi Kicks på jakt efter I love...
produkter. Det här var vad jag fick med mig hem



Jag valde vanilla & icecream doften

Men produkterna finns i en uppsjö härliga dofter



Jag valde en dushgel samt en skrubb,
men det finns även handkräm och bodylotion



Unnade mig även lite gott gott till frukost idag
*smaskens*

Btw har Bravo slutat tillverka juicen med morot, apelsin
(och någon mer frukt som jag inte minns vilken det var) ?
Himla synd isåfall för den var hur god som helst!
Nåväl, min förmiddag har vart supermysig trots favoritjuice missen.
Nu ska jag koka lite pasta till köttbullarna som karln svängde ihop igår
(nam nam nam, tack älskling!),
sen är matlådan klar och jag redo för jobb!

:)

Som grädde på moset ska jag lyssna på låten
What a beautiful morning - Ace of Bace
minst en gång till innan jag ger mig ut i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0