Frukost om Louise får välja

Jag börjar nog bli en tant. Dagarna jag jobbar dag så gnäller jag som bara den då morgonpigg inte är vad jag är känd för att vara. Dom dagarna längtar jag fånigt mycket efter en sovmorgon. Men när den dagen väl är här (som idag) så vaknar jag ändå runt åtta tiden. Tantvarning? Fast visst finns det fler fördelar med sovmorgon än att ligga och dra sig i sängen fram tills sent på eftermiddagen (vilket jag alltid gjorde som tonåring). Man kan unna sig en god frukost framför tvn! Idag blev det knäckebröd med skinka, keso och gurka tillsammans favvokombon ananas och apelsinjuice nam nam!!
Har dessutom hunnit tvätta och diska :) kanske verkar udda men jag älskar att börja dagen med något yttepytte städprojekt, då känns det genast som att jag gjort något vettigt. Hur som nu ska jag hänga lite tvätt, bläddra i IKEA katalogen, ge mig ut på stan i jakt på en klänning (ska på bröllop nästa helg!!) sen är det dags för jobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0