Möhippa 120818

Den här helgen som gått har jag tillbringat i Stockholm med mina underbara vänner Maria, Joline och Sarah. I fredags blev det myskväll med massa gott gott såsom chips, godis och vin på balkongen. Igår var det dubbel möhippa för min barndomsvän Matilda och hennes Monika, vilket var den egentliga anledning till våran 08-visit. Det var sumobrottning (där jag vann över Matilda, väldigt viktigt haha) drinkar på en uteservering, åka båt till fantastiska restaurang J, lite lekar, toppengod middag och tillsist dans och kroghäng på söder. Kort och gott en lyckad dag helt enkelt! Hade verkligen superkul och hoppas att brudarna hade lika roligt!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh det var en fantastisk dag gumman! En dag att minnas hela livet. Men hur var det nu med sumobrottningen egentligen... ;)
Puss!

2012-08-21 @ 12:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0