Ovärt att jaga hjälmarkräftor

Efter diverse sökande efter de omtalade hjälmarkräftorna som sägs vara #1 så gav jag upp. Vilket projekt? Koka ihjäl dom själv klarar jag inte av trots att jag gärna tuggar i mig de små fd. liven tills jag storknar. Dubbelmoral, jag vet! Hittade iofs. en försäljare på blocket som kokade och levererade på utsatta datum och platser men njae det verkade inte vara så bara ändå. Latmask må hända, fast har man semester så har man ;) Hur som så Googlade jag årets bästa kräftor och vad hände? Frysta ICA jumbokräftor toppade ett antal listor så wtf! Klart jag skulle ha sådana då! Står det på nätet att de är bäst så bara måste det väl vara så?! Gav mig genast iväg till ICA och gissa hur nöjd jag blev när jag hittade dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0