Sista dagen på semestern

Eller jo för tillfället iallafall! Ska bara jobba måndag, tisdag nu sen tar jag sista semestern för den här sommaren onsdag-söndag. Hur som på semestern brukar det kunna bli lite mycket av det goda då man passar på att unna sig. Men för att väga upp det hela så har jag faktiskt rört på mig en hel del den sista tiden. Mest pw men har även börjat springa lite smått oxå, känns väldigt bra faktiskt! Blir taggad som bara den av min runkeeper app (skaffa den bums om ni inte redan har den). Idag blev det dessutom ett pass på gymmet 40min crosstrainer sedan styrka. Sedan blev det lunchbuffé på Kina muren med Danne innan jag gav mig iväg på promenad med Lilieanne följt av söndagsfika hos Rebecka i hennes trädgård. Perfekt avslutning på den här veckan!


Kommentarer
Postat av: anonym

vad mysiga bilder! hoppas du får en underbar sista lediga dag!

2012-08-15 @ 15:01:40
URL: http://honestlynoidea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0