Söndagsmiddag mitt i veckan

Då jag jobbar kväll imorgon och sedan åker bort på bröllop över helgen så ville jag lyxa till middagen lite ikväll. Passade såklart på att inviga min underbara, fantastiska, livsnödvändiga (hur har jag överlevt utan) stektermometer!
Kvällens meny bestod alltså av helstekt rostas (nästintill oxfilé fint tydligen) potatisgratäng, stekta primörer samt rödvinssky. Hur gott som helst! Hade det inte vart för att jag ska i en klänning på lördag så skulle jag tagit en omgång till haha!
Hur som tummen upp för stektermometern. Så ni som inte har en, införskaffa nu, bums på momangen!!


Kommentarer
Postat av: mamman

massor av vuxenpoäng...älskar dig..mamman

2012-09-01 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0