Driver sambon till vansinne

Till min sambos stora förtret så är jag en riktig samlare när det kommer till kuddar och plädar i soffan. Han tycker vara att dom är i vägen. Men jag Älskar att burra ner mig i stora högar och bara njuta så där är jag orubblig! Dessutom är det ett väldigt bra sätt att ändra lite färg och stil efter humör. För ett år sedan shoppade jag loss och gick bananas på vita kuddar och plädar. Men däremellan tills nu har det vart både, gröna, rosa, svarta och gråa kuddar också. Plädarna har jag dock inte fått arslet ur och bytit ut förutom min blå mönstrade men den känns för somrig och ligger därför nerpackad nu.Kollade lite på H&M HOME och fastnade för tre olika gråa (samt en leopard, fast näva?) så nu sitter jag här med beslutsångest. Vilken tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag tycker den första och sista :)

2012-12-13 @ 17:44:13
URL: http://carinasuominen.blogg.se
Postat av: Rebecka

Jag tycker den sista! Den känns "du"....men även den översta var jättefin (utifall att du ska driva Danne extra mkt till vansinne genom att införskaffa två st ;P)... Jag har leopläden hemma över min IKEA-fotpall för lite "cräääääjsy"-feeling...:)

2013-01-08 @ 09:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0