Tantsnusk

Fick låna boken Femtio nyanser av honom av en kollega i förra veckan. En riktigt fängslande tantsnusk bok som blivit omättligt populär och det verkar som om de flesta redan blivit tipsade om den. Men efter att ha plöjt igenom boken på dryga 500 sidor på bara ett par dagar så vill jag ändå rekommendera den. Det är en triologi och jag skuttade iväg till Åhléns och införskaffade bok nr 2 idag. Femtio nyanser av mörker. Perfekt tidsfördriv nu när jag gått och dragit på mig en irriterande förkylning. Men imorgon planerar jag såklart att vara frisk igen!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tvingade Alexandra att återge handlingen i runda drag i de två första böckerna som hon har läst, och eftersom vi fokuserar på samma saker så tror jag att jag har hört det mest väsentliga och slipper därför plöja igenom bok-fanskapen :)

2013-01-02 @ 11:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0