GODmorgon

smörgåsar med massa nam nam pålägg är väl lite av en vardagslyx?
såhär på morgonkvisten brukar man ha bråttom och om jag ens hinner brukar det sluta med en skvätt yoghurt eller i värsta fall ingen frukost alls. men idag slog jag på stora trumman och fixade en riktig god frukost.
pricken över i't är i detta fall aromaten på gurkskivorna mmmm.
hur gör ni när ni köper bröd??
jag fryser alltid in hela paketet för att sedan bara tina dom skivorna jag vill ha för stunden i ugnen.
fiffigt va? då smakar det lite som nybakat :)
har aldrig förstått poängen med att ha hela limpan framme för att sedan kasta mer än halva då man inte hunnit tugga i sig den innan bäst före datumet gått ut eller att limpan är torr som fnöske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0