varför ens leta matta?

När man kan vara utan?
Först var jag ute efter en beige, sedan en grå, sedan absolut en ljusgrå.
Jag ville helst ha en trasmatta, men huvudsaken var att det inte var en ryamatta!
Nåväl vid närmare eftertanke så vill jag ha en rund matta, en ljusgrå allra helst virkad!
Någon som besitter dessa kunskaper och vill tjäna sig en slant,
hör av dig så kan vi säkerligen komma överens :)
Tills dess får vi klara oss utan vardagsrumsmatta här hemma.
Lätt och dammsuga utbrast karln min hähä
Praktiskt ska det vara..
Ska iallafall införskaffa mig en kvilt i färg, den ni!
Funderar starkt på blått, men time will tell.
Såhär vitt vill inte ens jag ha det sådetså.
Har iallafall fått bort allt det svarta och mörkgråa som var innan
vilket jag känner mig VÄLDIGT nöjd med.
Nu är det som en tom tavla, redo att börja måla på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0