byter ut det skojfriska mot mer "jag"



Ibland när jag köper inredning så fastnar jag för någon käck sak,
tänker liksom -men den var ju lite rolig, den tar jag!
Även fast jag innerst inne vet att jag snarast kommer vilja byta ut den.

En av dom grejerna var mitt senaste dushdraperi ifrån Lagerhaus.
Det är ett vitt sådant med hela låttexten till singin in the rain
i stora svarta bokstäver.
Nu får det vara slut på det "roliga"
dess dagar är räknade!

För snart anländer mitt nya fina vita duschdraperi
med volanger på, som jag klicka hem igår!



H&M home


Nu kom jag på ännu ett nyårslöfte:
Att sluta köpa saker som jag tröttnar för snabbt på
eller ännu värre kläder som aldrig blir använda.

Nu för tiden vet jag vad jag vill ha för stil och vad jag tycker om,
så inget mer -jo men den var ju skojjig
eller
-äsch den var så billig så det kvittar om jag aldrig skulle använda den.

Hejdå "pucko-shoppar-hjärnan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0