Ett sminkbord är kanske många flickors dröm?

Efter 3 lager vit färg, nya knoppar, en liten miniförvaring ifrån Rusta och en loppisfyndad spegel......
samt diverse piff så är nu mitt sminkbord på plats i dressingroomet!
Jag köpte faktiskt miniförvaringen på Rusta innan jag köpte färg,
så att jag kunde måla skrivbordet i samma vita färg *nöjd*
Älskardom två stora lådorna som rymmer diverse platttänger, locktänger, hårprodukter m.m.
I dom små lådorna har jag nagellack och lite blandat med plotter.
Är inte helt klar med det slutgiltiga piffet,
men var lagom stolt för att ändå vilja dokumentera mitt slit på bloggen hihi
Nå vad tycks?
Någon som har något tips?

Kommentarer
Postat av: Linette

Förträffligt fint! Ses snart, saknar syster!!

2012-01-07 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0