grillkvällarna känns alltför långt borta

Grillen står utanför fönstret och får mig att längta lite extra efter varma sommarkvällar
med massa god grillmat och hemmagjord potatissallad.
Tänker minsann ta och boka en resa till fantastiska Barcelona snarast!
Visst blir vintern lättare att genomlida om man har något att se fram till i vår?
Då har man liksom laddat om batterierna litegranna
och sen är det ju sommar och riktig semester inom någon månad eller två!
Perfekt så får det bli, en weekend full med tapas, sol, värme, shopping
och massa annat skoj :)
Fick en fin fin orkidé av min kära sambo häromveckan!
Då jag förbjudit honom att vattna blommorna hemma
så hoppas jag nu at denna får längre livslängd än dess föregångare
.
(påminner mig med detta inlägg om att vattna den idag!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0