Slöfock #1

Jobbade några timmar förut på dagen men när jag kom hem så borrade jag ner mig i min soffgrop och här har jag legat heeela kvällen. Har inte ens tagit mig upp för att laga mat, utan beställde hemkörning från onlinepizza. Jag och Danne dela på en megastor el taco pizza från pacos mmmm! Till mitt försvar så har min hulken biceps muskel bråkat så en kväll i soffan var nog precis vad jag behövde :) imorgon är jag som ny igen! Då ska jag utträtta lite ärenden på stan, ta mig en långpromenad hem till min fina vän Lilianne som precis blivit mamma och gosa med bäbisen Tuva! Å om jag har tur så lyckas jag kanske lura med mig karln till IKEA på eftermiddagen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0