Retad av en ko

Vareviga (nästan) dag påminns jag minst en gång per dag om ben & jerrys farligt goda (säkert?!) nyheter till glass, men i varenda butik lyser de med sin frånvaro. Finns verkligen mest ingenstans här i pennybridge?!?! Så sjukt Ovärt! Nästan så jag vill fälla en tår, tur att jag inte har PMS för då skulle jag nog gråta floder nästa gång reklamen dyker upp bara för att liksom läskas och retas. Se men inte röra nanananananaaaa kan nästan se lilla kossan räcka ut tungan åt mig. Suck!


Kommentarer
Postat av: EMMA

Du det är kanske inte helt jävla fel?? BEGIE kanske är rätt!! Du är inte helt bakom flötet du ;)

2012-06-14 @ 03:25:15
URL: http://egolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0