underbara onsdag



Idag startade dagen med ett blocketfynd!
För 300 spänn så blev att klaffbord mitt,
som jag har letat uj uj uj *happy*
Nu ska det "bara" målas också... pjuh!
Så för och efter bilder på det kommer när det är fixat
:)
Sen blev det en tripp tilll mediamarkt så
nu är man ägare av en vit iphone,
inte för att jag inte älskade min sony ericsson arc.
Utan helt enkelt för att mitt abonnemang gått ut
plus att min "gamla" lur fått en spricka i glaset och segat ner sig
och detta blev dessutom billigare
win win för mig dårå.
Sen blev det en kort tur på ICA följt av misslyckad wok
sedan jobb jobb jobb
där jag fick finbesök av Sandra
trevligt trevligt!

Nu är jag bänkad i soffan där jag precis glott på greys
och nu är det big brother.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

"Köp INGEN iphone vad du än gör Rebecka, alla ångrar sig... Jag skulle aldrig köpa det!2 Låter det bekant?;) Hoppas du blir nöjd med den och att den inte går i kras;)

2012-03-15 @ 13:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0