Imponerad av mig själv

Jag har typ världens bästa humor (eller så råkar jag bara vara fruktansvärt lättroad). Har nämnligen precis scrollat tillbaka lite här i bloggen och läst vad jag pysslade med för sisådär 2år sedan. Svinskoj att kunna minnas tillbaka sådär. Det här är lite av en dagbok ju?! Kanske ska börja varje inlägg med hej dagboken istället? Eller så gör jag det inte. Hur som så förundras jag över hur mycket skojigare mina inlägg var back in the days.. Vad hände med humorn tant kan jag undra? Jag har banne mig skills ju. Jag skrattade faktiskt högt år vissa meningar. Patetiskt? Självgott? Lättroad? Jaaa där har vi det, i vilket fall som helst så roade det iallafall mig ;)

Förresten skrev jag att jag skulle till en spåtant för lääääängesedan, det blev aldrig av, varför då undrar jag?

Det får bli ett nyårslöfte här å nu. Innan år 2013 ska jag besökt spågumma å hör sen ms "Louise säger (skriver) en sak och gör en annan" tröttsamt!!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, jag vill också till en spåtant- bra gärna! Kan vi inte boka in det nu???? Vi kan researcha lite på nätet tillsammans ikväll??

Klart Du får låna boken, efter att mamma har läst ut den ;) Puss, ses ikväll hjärteskatt!

2012-05-11 @ 08:50:10
URL: http://www.kyrkoplan.se/rebecka/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0