Tröstshoppa åt fossingarna

Här om veckan så lade min kära sambo nytt golv i hallen. Bye bye fula plastmatta, ses aldrig mer igen. Hujedamej så bra det blev! Men allt var inte en dans på rosor. Å nej jag skyller inte den lilla mardröms incidenten på herr golvläggare. Han varnade högt och tydligt för diverse spik och plank som låg i en prydlig hög. Men vad händer jo klantiga jag ska såklart trampa rakt på en rostig spik vilket resulterade i ett hemskt hål mitt under min stackars fot. Ett tag var jag otroligt orolig för att jag råkat ut för kallbrand, stelkramp eller tom. blodförgiftning då såret var alldeles svart? Men det visade sig vara strumpludd. För att fira denna glada nyhet att foten min inte behöver amputeras, så funderar jag starkt på att shoppa mig inte bara ett utan två par dojor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0