Dags för ny soffa igen

Känns inte som om det var speciellt längesen jag gjorde ett av mina bättre fynd på blocket, min ekeskog soffa. Tycker verkligen den är tjusig och ett plus är sittdjupet. Tyvärr så saknar jag extra sittplatser och att ha en schäslong del. Dessutom så blir det lite trångt när både jag och sambon vill bre ut oss samtidigt. Jag biter mig lite i läppen när jag erkänner detta men vi ska köpa en ny soffa med schäslong trots att jag egentligen tycker att det är rätt ute med det. Känns aningen år 2000. Men vad sjutton det är en super uppfinning och dom är för jäkla bekväma. Så nu gör jag om och gör rätt. Det blir en 3-sits med schäslong som sagt i modellen Kivik från Ikea! Deras soffor är prisvärda och en av få som har tvättbar klädsel, vilket är ett måste när man vill ha en vit soffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0