Tack för den här tiden

Läste precis ett inlägg skrivet av en av mina favorit bloggare, nämligen underbara Clara. Hon hade skrivit ett inlägg om blommor och nu citerar jag "på hösten känner jag mig alltid så less på mina pelargoner. De är som efterhängsna kompisar som inte fattar att festen är över och att jag har en ny bästis i huset." Jag skrattade på riktigt högt när jag läste detta. För oj så sant. Pelargonerna är nu bara trötta och tråkiga utan så mycket som en endaste blomma på. Clara hade bytt ut sina mot cyklamen men själv så provkör jag just nu en orange begonia. Har fått för mig att dom är tåligare än Claras val. Dock så har jag inte bestämt mig för om jag ens tycker om den eller ej... Känns ju väldigt höstig och passande om inte annat. Någon som har ett annat förslag? Blir nog en tripp till blomsteraffären imorgon.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ah, en sån befrielse å alltid ha bestick! Köpte dom på cervera, kostade 1300.. nedsatt från 2500 tror jag! Så pass på!

2012-10-10 @ 20:56:18
URL: http://egolife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0