Flätade krukor

Mina stackars växter skriker efter större krukor med ny jord här hemma. De lider av klaustrofobi och har stannat av totalt i deras utveckling pga. näringsbrist. Tänkte att det skulle bli morgondagens mission att tillfredsställa deras behov. Jag har nästintill bara vita krukor här hemma men skulle hemskt gärna byta ut ett par till några flätade krukor alternativt korgar. Vill få in lite mer naturmaterial här hemma och just flätade korgar och dylikt är något jag finner himla vackert att vila ögonen på. Hittade en variant på IKEAS hemsida men den är i samma storlek som krukorna jag har nu, så det sög ju. Har googlat men bara hittat bilder utan att lyckas hitta några direkta återförsäljare... Skräll! Någon som har något bra förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0