Lördagar unnar vi oss på

Igår åt vi lunch på Kungsgatan1, strosade en stund på stan och köpte sedan med oss fika hem ifrån espressohouse. Regnet öste ner så vi bestämde oss för att gå på bio på kvällen. Jag älskar X-men så vi valde Wolverine kvällen till ära, vilket var en kanonfilm! Inte många knop gjorda denna lördagen alltså men på en lördag så slöar och gottar jag mig minsann utan dåligt samvete :)
Visst har jag världens bästa godissmak btw? Förstår inte alls hur min sambo inte kan tycka detsamma.. Lakrits (blandat med rosa/röda godisar), surt, och choklad mmmm nomnomnom!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad gott det ser ut!!

2013-08-11 @ 13:23:11
URL: http://elinbjureks.se
Postat av: Rebecka

Hoppas ni hade det bra!!!:)
Ja, du har faktiskt världens bästa godissmak, jag tycker lika!!!!!

2013-08-11 @ 17:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0