Perfekta tutthållare

Att hitta både bekväma och fina tutthållare är inte helt omöjligt. Idag hittade jag inte bara en utan två stycken inne på Lindex som jag genast slog till på. En i svart spets för knappa hundringen och en sport variant men som hade jättefin rygg för några tior mer. Åhhhh jag är frälst! Har alltid älskat kläder med urringad rygg men inte vart helt bekväm med att springa runt med behagen helt utan tutthållare. Men med en så fin baksida som på dessa två så tycker jag inte att det gör det minsta om de syns. Inte nog med det så var de som ni kan förstå fantastiskt bekväma utan kupor och knäppen. Dessa kommer utan tvekan bli två favoriter, det vet jag redan nu.


Kommentarer
Postat av: ANNAWII ♥

Jisses så fin! Älskar denna typ av bh:ar!

Kram

2013-08-05 @ 17:57:25
URL: http://annawii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0