Tjusigt från Lagerhaus

På lagerhaus har dom väldans fina förpackningar till både det ena och det andra. För ett par månader sen så slog jag till på både deras diskmedel och städmedel, enbart för att de var tjusiga att titta på. När de tog slut så fyllde jag bara på med mina egna rengörings favoriter (yes diskmedel är helt enkelt oslagbart). Hade gladeligen betalat samma pris även om flaskorna vart tomma. Hur som, såg att dom skojat till det lite med en nyhet, en glasburk som det står good vitamins på fast den innehåller godis, mjehehehe skojfriskt! Tänkte lägga vantarna på en sån, moffla i mig godiset och sedan faktiskt lägga mina vitaminer däri. Bra mycket tjusigare än en ful apoteket plastburk?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0