Varför testa nå nytt?

Via jobbet har jag träffat många av mina fina vänner. 3 av mina tjejer från Espressohouse har jag tillbringat denna kväll med. Länge har vi pusslat för att få ihop ett datum då alla var lediga och kunde ses och tillslut så. Vi har fler än en gång hamnat på min absoluta favorit restaurang Indigo. Därför kände vi att det kanske var dags att testa något nytt ställe denna gång, vilket var tanken ända in i det sista. Ett litet mess från en Indigo sugen person och jag var minst sagt lättövertalad haha. Så det tillslut Indigos fantastiska tapas tallrik i vanlig ordning. Den tröttnar jag aldrig på, den är helt enkelt perfekt och man blir aldrig besviken efter ett besök där. Varför ändra på ett vinnande koncept?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0