Wanties Åhléns

Jag har nog sagt det förr men säger det ändå igen. Åhléns är helt klart en av mina favoritbutiker, speciellt när det kommer till heminredning. Bra utbud och kvalité till bra priser. Det är en sådan butik som jag ALLTID hittar något i som jag skulle vilja spendera slantarna på. Har äntligen hittat en stil jag trivs med här hemma och vet precis vilka färger jag trivs med. Nu är det slut med velandet. Tror jag testat regnbågens alla färger på diverse pryttlar här hemma men nu vet jag. Det blir inga mer skrikiga färger här utan nu är det dova och mjuka färger som gäller. Mestadels vitt med inslag av blåa toner tillsammans med naturfärger och en gnutta svart att bryta av med är min melodi. Det här är mina Åhléns favoriter just nu som mer än gärna skulle få flytta in här hemma bums!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh! Jag älskar också den där gråa, flätade korgen- underbar!!

2013-08-08 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0