Dan före dan före

Dopparedan!! Snart julafton, mys. Längtar massor. I år firas julafton här hemma för första gången med min alldeles egna lilla familj, samt både mina och Daniels föräldrar och syskon. Jag har redan lagt på duken och pyntat långbordet med ljusstakar och lite pynt. 
Imorse låg vi och mös i sängen ändå till kl 9! Tack för den lilleman, det får gärna bli en vana. Började morgonen med risgrynsgröt och tände det fjärde ljuset. Sen bakade jag kakor i julklapp till min vän Sandra som minst sagt älskar sötsaker och tydligen framförallt dubbla havreflarn fyllda med chokladkräm. 
Nu har vi lite soffhäng och liten sussar så sött på mitt bröst. Älskade unge att man kan känna sån kärlek, det är fint.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0