Det blir inte alltid som man tänkt sig

Hade en tanke om att ett lila lack vore läckert. Men då jag inte var helt hundra på att det var en bra idé så valde jag ett budget alternativ. Efter en del velande mellan 3 olika lila färger så föll valet på en mörkare variant. Såhär i efterhand är jag rätt nöjd att jag inte betalade mer än två guldpengar för det. För nja det syns knappt att de taktiskt är lila. Det är helt enkelt lite för mörkt. 
I dagsljus är det ok men på kvällen misstas det lätt för svart.. 
Men man lär sig av sina misstag, tror ändå att jag gillade den lila tanken så någon nyans ljusare eller två så kan det nog bli precis så bra som jag tänkte. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0