En bättre dag

Inatt sov jag och lilleman mellan 22-05 sen vakna han och åt lite snabbt för att sedan sova vidare fram till 7:30! Jag känner mig som en ny människa. Har inte fått så många sammanhängande timmar med sömn sen han föddes, så det var minst sagt uppskattat.

Vid lunch åkte vi till Marieberg hela familjen. Köpte någon julklapp och lite annat smått och gott. Passade även på att hälsa på min syster Linette och min kompis Sandra som jobbar i gallerian. Sandra kom hem från varmare breddgrader häromdagen och var brun som en pepparkaka medans en annan är vit som snö. Kanske borde ta mig en tripp till solarieöarna någon dag. 

Väl hemma igen så pysslade jag lite med en lampa som ska hänga i lillens rum sen. Hoppas bli klar med den i helgen så jag kan visa upp resultatet. Tror det kommer bli riktigt bra! 

Till kvällsmat så bjöd älskling på Asiatisk mat från Wongs, hur gott som helst! Nu väntar vi på idol finalen. Vem tror ni vinner? Jag gissar på charmören Kevin, är väl mest små tjejer som röstar skulle jag tro. 
















Kommentarer
Postat av: Rebecka

Naw! Han ser ut som en blandning av Dig och Netti som små må jag säga!!!:)

2013-12-07 @ 00:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0