En gnutta griffelfärg

Panduro är en skojsig hobby butik. Där kan man verkligen hitta ditten och datten att pyssla med. Med lite griffelfärg kan man lätt hålla koll på vad som är vad i diverse burkar och flaskor. Hade en tanke på att göra detsamma med kryddburkarna i förra lyan. Men i vår nya så har vi ingen ful kryddhylla utan de göms i ett skåp. Så det vore minst sagt onödigt pyssel. En annan plan var att ge mig på glasburkarna i köket. Men att skriva typ pasta, ris, müsli osv. på mina genomskinliga glasburkar känns rätt idiotiskt. 
"Nähä, no shit det såg jag inte" 
Får väl helt enkelt spara färgen till hjärnan min listar ut något smartare användningsområde än så... 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0