Lager på lager

Har på sistone gått bananas på jackfronten. Inte mindre än fyra jackor har fått joina min samling. Till mitt försvar så är samtliga till för olika tillfällen. Just för tillfället använder jag oftast min långa bombar jacka från monki, den har verkligen blivit en favorit. Perfekt längd som värmer ända ner över rumpan och super mysig luva. Dock så kommer den nog inte klara av speciellt många minus grader, vilket är synd då det som sagt är en favorit. Så nu har jag spanat in WHO jackan från Rebecca Stella for NELLY. En fleece jacka som jag tror skulle vara ett ypperligt komplement till min bombar jacka. Tillsammans skulle dom utgöra ett perfekt team. De skulle nog rå på rätt många minusar utan problem. 
Så tomten om du läser detta så skulle en sådan vit i strl. M glädja mig något sanslöst mycket! 
(Skynda skynda, känner på mig att den kommer gå som smör i solsken). 
Du hittar WHO jackan på nelly.com 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0