Masterchef å annat läskande

Något jag och min sambo glor på för jämnan är diverse matprogram och jag känner alltid att åhhhh mmmmm namnam det där ska jag minsann tjoffa ihop någon dag (eller drömmer om att Moberg gör det åt mig) men sen står jag där och lagar samma gamla rätter. Oftast när man är sjukligt hungrig också, snacka om självplågning. Hur som så var det inte dit jag skulle komma med detta inlägg utan att nu nuuuu jäklar såg jag livets chokladkaka på masterchef australia. Den bara MÅSTE jag minsann baka. Eight texture chocolate cake. Asså dregel dregel jag kan inte släppa tanken på denna. Mmmmmmmm ge mig!!! Titta själva ingen frisk person kan motstå detta monster.... Sick!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tihi, små bakverk föreställandes stjärthål, rahaha...förlåt...

2013-01-23 @ 08:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0