Noll motivation

För tillfället så undviker jag totalt att laga mat. Fy är så trött på detta eviga projekt. Är totalt misspepp och finner ingen inspiration alls. Som ni förstår har det blivit en hel del mackor på sista tiden vilket min sambo inte godkänner som matintag. Men det är ju sååå enkelt och säg en maträtt som går fortare än att bre en macka eller två? Jo det skulle väl vara hämtmat då. Vilket jag bjöds på igår, Tack snälla hjärtat! Mamma Mia måste nog vara en av dom bättre pizzeriorna i hela stan. Alltid superfräscha råvaror och burkchampinjonerna lyser med sin frånvaro, tack och lov. Dessutom kan man sätta ihop sin alldeles egna pizza där vilket kinkiga jag såklart föredrar. Igår blev det pizza med Parma, chèvre, champinjoner och vitlökssås. Ostfantasten i mig tände till när jag kom och tänka på fetan i kylen så såklart tjoffa jag på några skivor med det med. Kan nog ärligt säga att det kan ha vart den godaste pizzan jag ätit ever! Men ikväll ska jag baske mig laga mat vare sig jag vill eller inte, lite smått irri att stå utan matlåda på jobbet och bli så hungrig att man nära på tuggar i sig sin egen hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0